Reklamacje i zwroty
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Reklamacje można składać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres kontakt@drukujbezstresu.pl Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Warunkiem złożenia reklamacji w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych w zamawianych produktach jest spisanie protokołu w obecności kuriera.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego produktu bądź usunięcia niezgodności ( np. wymiar), wszelkie koszty odbioru i dostaw ponosi Sklep drukujbezstresu.pl
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Pliki przesłane przez klienta nie podlegają reklamacji, nawet w przypadku weryfikacji i akceptacji do druku.
- Drukarnia nie koryguje (treści) w materiałach przesłanych przez klienta.
- Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z oczekiwania na materiałów do druku przez klienta nie podlegają reklamacji.
- Różnice kolorystyczne mimo druku z tych samych plików nie podlegają reklamacji. ( W przypadku dłuższego magazynowania jakiejkolwiek rolki mogą wyniknąć różnice w druku kolorów ze względu na różne wchłanianie się atramentów)
- Nieterminowe doręczenie przesyłki przez kuriera nie podlega reklamacji.
- Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.